Selamat Datang.. Blog Shaz Impian Si Anak Muda.. Jangan Lupa Follow Sekali ye

Tuesday, November 2, 2010

Suasana muram bertukar ceria

Pagi 2hb November 2010
Semasa shaz baru je bangun tido.. dalam pukul 1 ptg kot.. satu surat telah melayang ke peti surat ruma shaz.. adoi surat ape pulak ni.. besar gedabak.. tapi yang peliknye tulisan alamat ruma tu tulisan shaz.. surat ape ni.. bile shaz buka hahaha... hati bukan main girang lagi.. selama ini benda yang shaz tgu telah tiba.. rupa rupanye surat tu dari pihak politeknik.. semua yang berkaitan dengan kemasukan ke politeknik telah pun dihantar.. setelah sekian lama menunggu akhirnye tiba juga.. tapi yang tak bestnyer.. orang lain da pun nak cuti sem.. shaz pulak baru nak start sambung belaja.. adoi.. tak pe la.. "lambat pun lambat la shaz.. yang penting ko belajar"( bisik dalam hati).. so dengan berita ini juga shaz kongsi kan bersama keluarga, kawan.. hrmm semua shaz bagi tau.. disebabkan shaz bagi tau dengan semua orang.. kawan kawan sekerja shaz bawak shaz jalan jalan.. adoi balik pukul 4 pagi... dah tu tido lambat.. alamatnya bangun pukul 1 ptg la.

makan makan setelah pulang dari tempat kerja


air epal sedap

pasangan warga emas

muka kepenatan

bueekk no komen

aksi manja sikit


tu cerita yang dapat shaz kongsi kan.. tak banyak.. tapi pengalaman yang cukup mengujakan.. hope so korang pun ada pengalaman manis masing masing..

Nota: Sentiasa la pandai bawak diri.. kerana kita yang membawa diri kita bukan orang lain.. haha.. ape yang shaz merepek ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...